Lärare med bra planering

Jag vet inte hur man ska beskriva den här dagen. Den har inte varit dålig men den har heller inte varit bra.
Prov i tre timmar. Uppsatsskrivning. Man fick välja ett ämne. Jag valde att skriva om vägen till framgång. Sånt kan jag ;)
Jag vet i alla fall hur man bäst beskriver mig just nu och det är STRESSAD.
Jag ska repetera hela provet som jag har på torsdag. Och idag fick jag reda på att jag måste ha med ett personligtbrev i min ansökan i morgon. Men vill man bli advokat så får man kämpa. Så det brevet ska snabbt skrivas idag då...
Och så skickar idrottsläraren ut mail idag om att det 100 sidor stora provet ska skrivas på fredag.
Och så ska jag ha skrivit en uppsats + läst ut 200 sidor i min bok.
Alla lärare har så bra planering....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0