Kalla mig naiv

Idag på lunchen satt vi och diskuterade studenten som vanligt.
En av tjejerna tyckte inte att det skulle bli kul att ha studentmottagningen hemma efter att man har åkt flak och innan man går ut på kvällen.
Vi andra förstod inte alls det för det är ju då kompisar och släkt är där och firar en.

Men då sa hon att hennes mamma antagligen inte kommer för hon hade inte kommit på systerns student.
-Och då blir det bara jag, pappa och mormor som är där, sa hon.

Oj jag är helt chockad. Kalla mig naiv men jag tänker aldrig på att det finns folk som har det dåligt. Som i hennes fall då, inga vänner eller släkt som kommer.
Sjukt! Stackars henne. Okej jag förstår att hon inte tycker att det ska bli kul....

Istället för att fira henne ville hon därför gå hem och sova innan alla drar ut på kvällen.
Stackars tjej
:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0