Ett företag startas upp

Det blev indiskt till lunch.
Sedan blev det en promenad på stan i solen. Jag hade lust att titta runt i butikerna men det kändes inte så kul eftersom att jag har varit på stan varje dag i snart två månader eller nåt... Nåt sånt...
Bokade soltid och ska snart äta middag.
Och efter det blir det fika med kompisarna. Ingen utgång.
Jag borde plugga eftersom att jag åker bort snart och inte kommer plugga någonting då...
Men det får vi skjuta på som vanligt.

Det är inte jätteintressant att läsa om hur ett företag startas upp när man får läsa kockarnas egna dagböcker... :P
Efter att alla anställda har berättat hur bra det går så börjar man tröttna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0