Att vara yngst

Att vara på en middag där man är yngst och alla andra är betydligt äldre är verkligen en upplevelse kan jag lova!
Mitt bordssällskap var över 60 båda två.
Dumma bordsplacering...

Jag satt som sagt bredvid en tant som var svartsjuk på kvinnan som satt bredvid hennes man, och på min andra sida satt en tjock farbror som såg ut som tomten.
Fast han var otroligt otrevlig! :S

Jag kände i alla fall att som 19 åring har man inte jättemycket gemensamt...
Men sedan satt jag och de andra yngre (23-29 åringarna) ute och shottade. Det var riktigt kul!
Sedan skulle alla dansa, men bugg har aldrig varit min grej...
Fast vi yngre va också med ett tag och då blev det lite annan dans.
Helt okej kväll. Bäst i slutet. Var hemma vid tre.

Och i fredags var jag ute på krogen med ett stort gäng.
Det var kul!
Bra helg!
Och på måndag ska jag ut igen och sedan är det påsk och behöver jag nämna att det kommer att bli en del festande då med? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0