Upptäck inte golvet!!....

Om man har råkat göra någonting dumt, typ i stil med att man har råkat förstöra något, ska man säga till då?
Det gjorde inte jag.
Det hände en gång efter att jag var på krogen (A)

Jag har inte sagt till att det har hänt och ingen upptäckte det.

Förrän idag....

Jag satt där i soffan och insåg att det var nu det skulle upptäckas.

Man kunde nästan räkna ner sekundrarna tills det hände...

Det enda man kunde göra var att hålla tummarna för att det inte skulle bli så stor sak av det.

Och det blev ganska lugnt ändå... Men jag ångrar att det hände såklart! Det var väldigt dumt, men jag har lärt mig av mitt misstag.


Jag undrar bara om det blir lika liten sak när de upptäcker golvet.... :S


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha! Jag undrar verkligen vad det va du hade sönder =P

Va ett tag sen, hur är det med dig annars? =)

Kram

2008-11-24 @ 16:07:37
URL: http://misspoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0