Ta kortet från min fina sida

Kvällen igår var väldigt lyckad!
Först körde vi lite förfest på Chez där vi drack vin och Jägermeister och Cosmopolitan och RosaPantern.
Det blev ju ingen 15 liters moet på champagnebaren. Nästa gång, lovade dom....
Sen drog vi till Trädgårn. Vägen dit var väldigt rolig måste jag säga. Mycket skratt där!
Sen på Trädgårn var det också roligt. Kvällen slutade vid tre och jag kom hem bra och idag mår jag toppen.
En av tjejerna hade med sig kamera men hon hade självklart glömt minneskortet så det blev inte så många kort tyvärr...
Däremot kom vi fram till att alla har en sida som är finare än den andra. Så alla vände den fina sidan mot kameran! :D
Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0