Snön har kommit... blabla

Orka med alla som skriver ett inlägg som innehåller att snön har kommit till dom.
Alla bloggare verkar ha skrivit denna ytterst udda upptäckten. (Och alla lägger upp en bild på världens finaste vinterlandskap. Ingen tar en bild på snön utanför fönstret utan alla vill ha idyllen.)

Det är inte så att övriga Stockholm också har upptäckt snön utan de måste också skriva det inlägget.
Även Göteborg (Sveriges FRAMSIDA) och Skåne och några till har fått snö.... Alla har det!
En sak ifall enbart centrala Göteborg har det i hela Sverige. Då hade jag förstått det... Men inte nu...
Meeeeeeen, bara för att, så gör jag ett likadant inlägg.....  För detta är säkert en helt ny upptäckt som jag måste förmedla till övriga sverige...
      Titta! Snön har kommit!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe! Jag tror inte jag har skrivit någonting om att snön har kommit faktiskt =P

Eftersom snöovädret orsakat en hel del skit för samhället just nu så ser jag inte snön som något positivt. Den kan få komma tillbaka om tre veckor och DÅ ge den rätta julkänslan. I november vill jag verkligen inte ha den.

Fast det ger ju en en anledning att kolla efter vinterjacka =)

Kram

2008-11-25 @ 15:09:33
URL: http://misspoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0