Räkor och halva Titanic

Med räkor i kylen och dricka på kylning bestämde jag mig för att tillbringa kvällen hemma.
Det är inte många helger det händer. Men jag var ute igår så då får man väl vara hemma idag då.
Problemet är att min familj var på julfest så man var ganska ensam hemma...
Tänkte ringt en kompis men så inser man hur skönt det ska bli att bara slappa i soffan :)

Satte på Titanic och såg halva. Ville bara se Rose och Jack när dom träffas. Det är egentligen bara början som är bra.
Jag orkar aldrig med slutet...
Sen blev det lite äta och sen lite The Voice. Va? The Voice...Men dom spelade bara fem låtar om och om igen! Dom suger. Men Mix Megapol suger också fast bara på lördagar då de enbart spelar rock musik. Vem gillar det liksom????

Jag blev mätt och glad och orkade inte ens cocos bollarna som vi har hemma. Hm...
Knepigt. Men en riktigt skön kväll har det varit! :D
Men varför var mina föräldrar borta så länge? Och hur kunde klockan gå så snabbt?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0