Kort om världen

Kenza är ful som försöker få sina läsare att rösta fram ett band som HON gillar. Och hennes läsare är patetiska nog att gå på den och göra det. Åh ja,dom vann för att dom är bra......

Alla fjortisar har letat fram CanadaGoose jackan! Suck... Ännu ett år använder dom sin fjortisjacka som var inne för flera år sen... :)

Ekologiskchoklad suger! Det var bland det äckligaste jag har ätit tror jag :P

Det nya är att man skapar sig en personlighet! Vill man vara vuxen så ändrar man sig över en natt.
Samma gäller det pengar. Vill man vara rik så är man det plötsligt till nästa dag.... Fake

Kissie ljög som vanligt angående det där med att hon skulle hyra en helikopter för att anlända till BloggAwards... Var det nån som på fullaste allvar trodde att hon skulle hyra en sån???.... Tjejen och alla hennes små läsare verkar tro att vi snackar Hollywood kändis ;)  Förlåt kissie... du e bra...blablabla...

Jag har köpt de snygga stövlarna jag länge har drömt om. Hade tidigare inte hittat affären som säljer dom men nu har jag dom 2600 kronor senare.

Jag har fått en copycat i en av kurserna i skolan. Smickrande... Har jag ny manikyr fixar tjejen det till nästa lektion. Har jag en svart kofta med rött under skaffar hon EXAKT samma kofta med rött under... Haha.. jaja...

Och nu ska klassen ut och äta som sagt! Nyaste kläderna på, nu sticker vi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0