Inga kändisar

Anledningen till dålig uppdatering har varit p.g.a min resa till huvudstaden.
Jag har varit där under hela lov veckan och visst, jag hade tillgång till dator men nu tänkte jag bara vara fri och inte tänka på några inlägg eller nånting.
Resan upp gick i alla fall jättebra.
Och Stockholm är en riktigt fin stad!
Hann med en hel del. Fest, shoppa, fika, häng på både Stureplan och Östermalm och en hel del restaurang besök.

Men några kändisar såg jag då inte. Om man nu inte vill skryta om Postkodmiljonärensprogramledare eller Kissie. (Kissie stirrade lite surt på min päls på min krage. Lägg ner! Päls är för riktiga människor!..)
Snacka om F kändisar. Om de ens kallas kändisar

Så Kitty Jutbring behöver inte klaga på att det inte finns några kändisar i Göteborg för det finns det faktiskt inte någonstans i hela Sverige.

Jag funderade på vilken kändis jag ville stött på. Och då inser man att det faktiskt inte finns någon som ens är så stor att de är värt att se den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0