Idétorka, hjälp mig blablabla

Haha.
Folk bloggar för att dom tycker att det är kul. Säger dom i alla fall.  Alla vet att ingen tycker att det är kul att blogga om man inte hade haft några läsare...

Men det jag undrar är varför vissa ibland skriver:
Jag har idé torka. Vad vill ni att jag ska blogga om?

Hallååååå?????? Skojar dom???? Då ska plötsligt vi säga vad dom ska blogga om :S
Plötsligt bloggar dom inte för att det är kul, för i så fall hade dom bara väntat  till en dag då dom kom på nånting.

Nej snälla ni som skriver sånt, skriv aldrig såna där patetiska frågor... :S
Det är väl inte vi som ska säga vad ni ska skriva om? TÖNTAR
På er låter det som att det är jättekul att läsa era bloggar... Men enligt mig så är jag inte angelägen om att läsa om era halv intressanta liv när jag har fullt upp med mitt egna händelserika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0