Att hitta den rätta

Det är inte mycket ni vet om mig, men ni kan få veta att jag är singel.
Mina kompisar som har kille är verkligen angelägna om att  hitta en kille till mig.
Men man kommer ingenvart med att vara desperat tycker jag.
Att vara singel och att kunna ha kul på krogen och på fester är riktigt kul!
Jag har precis varit och fikat med en kompis som än en gång tog upp ämnet om vilka jag borde satsa på och vilka som jag gillar. Plötsligt föreslår hon att man ska leta var man än är. "Din drömkille kanske sitter här" säger hon och vi börjar genast kolla ner på de övriga gästerna på caféet.
Nu råkade alla vara 30 och uppåt så där fanns ingen direkt.
Men som sagt så känns det inte så viktigt just nu....
Alla hittar den rätta någon gång, jag vill bara ha kul just nu kanske

Kommentarer
Postat av: Mari

hihi.. jag har samma "problem".. dock känner jag mig rätt desperat.

2008-11-23 @ 18:58:46
URL: http://www.marixma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0