Värsta missen!!

Såg självklart första avsnittet av allsång på skansen.
Det vill man ju inte missa.
Men skandal program!
Kassa artister!!! ....
Håkan Hellström. Behöver jag beskriva nackdelarna med honom? Alla vet väl vad han går för.... Okej jag drar lite kort om honom... Tondöv, kass, ful, och levererar ingenting...
Sen har vi Christer Sjögren. Han är ju pinsam med den låten...
Sen har vi Arja som har bett i alla år om att få komma dit. Nu fick hon äntligen det. Grattis! Synd bara att hon aldrig kommer få komma tillbaka... För hennes låtval var dåligt och hon uppträdde jättekonstigt.. Hon pausade ju och stod tyst i evigheter. Man tröttnade ju.
Sen hade vi Miss Li som hela hon är en super överdriven artist med en konstig låt... När hon skrev den, tänkte hon då att den kunde bli en hit?
Och sen fick vi se Håkan Hellström igen...... :(

Nej detta var en flopp! Inte en enda artist som man ville se. Och man kan absolut inte sätta ihop dom i samma program och tro att det ska bli lyckat.

Så antingen så ser jag aldrig mer Allsång på Skansen eller så hoppas jag på att jag nu är av med alla artister som inte är något  att ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0