TV serier

Det här med tv serier e ganska kul ändå.
Förutom att det finns typ flera tusen som kommer varje år ifrån USA.
Men jag följer bland annat Desperate Housewives.
Värsta kanon serien ju. Visst att den va bättre i början men den kommer nog snart ikapp.
Folk har sån olika smak när d gäller serier. Vissa följer ju typ Bones och Lost och allt sånt. Ingenting för mig kan jag lova. Jag har sett några avsnitt av Lost men tröttnade när vildsvinen fanns i flygplanet. Då va den inte verklig längre. Fattar inte att d e så många som gillar den tv serien och att dom lyckas göra typ flera avsnitt. Hur mycket kan egentligen hända på en öde ö?  Okej kanske ska börja följa den igen. Jag kanske upptäcker att den e hur bra som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0