student musiken

Idag har jag gått omkring på stan med en kompis och sett alla studentflak åka förbi.

D jag tycker e viktigast e:
¤  att man har den största lastbilen
¤  stor musikanläggning med mega bas
¤  massa kompisar
¤  fräck text skrivet på ett lakan


Men framför allt:
Bra musik

Jag har nu gått ett tag och funderat på vilken musik vi ska ha på våran studenbil (om ett år)
Men d va först idag som jag insåg att vi e 32 viljor, där alla vill ha bra musik.
Då blev jag lite rädd. Har alla övriga 31 samma musik smak som mig? För jag vill bara ha sån musik som jag gillar. Vägrar ha någon Håkan Hellström låt eller någon hårdrockslåt.
Större delen av klassen gillar samma musik som mig, men d finns ju även dom som inte gör d.


Nej ingen annan får vara med och välja musik. Vi kör på diktatur och d e jag som står för musik valet .... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0