Ny vecka men ändå ledig i morgon...

.... ja d brukar inte gå ihop :P
Men denna gången gör det d...
För i morgon e d looooooov! :)
Ska bli jättehärligt.

Jag är en sån som lägger upp några planer inför sommaren. Vissa saker är "bas planer" men man planerar alltid till vissa saker.
Och man har även vissa lediga dagar och då kan man planera in saker efter hand.

Men vissa av mina kompisar planerar inte in någonting.
Men d kanske kan vara skönt tänker jag. För då e man helt fri och kan göra precis vad som faller en in, och det dyker alltid upp någonting.
Men dom som inte har några planer får panik inför sommaren och tror att det inte kommer hända någonting.
Lugn, säger jag. Det är klart att någonting dyker upp....?
Sommaren e ju ändå låååååång, även om Tomas Ledin hävdar någonting annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0