grövsta göteborgskan :O

Hur ofta jag lyssnar på radio?
Varje dag! I några timmar. Jag lyssnar typ alltid på musik...
Jag gillar liksom inte när det är helt tyst. Nu blir det naturligtvis aldrig helt tyst eftersom att jag bor i centrum. Men ni förstår vad jag menar....

Men det finns ingen radiokanal som man är 100 % nöjd med... :/
Synd.
NRJ har man verkligen vuxit ifrån... Vem gillar rnb och hiphop hela dagarna?
Och lugna favoriter e ju ingenting att lyssna på på förfester och så.
Och The Voice e ju samma som NRJ om inte ännu sämre...
Och vilka finns kvar sen?
P3 och alla dom.. men dom tröttnar man också lite på...
Just nu håller jag mig till MixMegapol för jag gillar deras blandning av nya och gamla låter.
"Blandar nya och gamla låter"  <----- Känner vi igen det från någonting? Jovisst, RixFm har det som slogan.
Men problemet med RixFM e att dom spelar nya och gamla låtar, men det är bara SAMMA låtar hela tiden. Dom har liksom 'grundlåtar' som dom spelar hela tiden...
Lite jobbigt... Så jag tröttnade och bytte till MixMegapol.
Mix e bra, MEN vem gillar morgonpratarna? Skojar dom?
Värsta bönnerna från Partille som sitter och pratar den grövsta göteborgskan jag nånsin har hört... (fiskare....?)
vad hände med Adam och Gry?? Det är ju dom jag vill lyssna på! Dom är duktiga!!
Varför ska resten av sverige få lyssna på dom när vi i Göteborg får ett annat alternativ??
Synd asså.... Men jag håller fast vid dom tills jag hittar ett bättre alternativ...Men dom är bra förövrigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0