Favoriten håller i sig i en månad

När jag väl får en favoritlåt så lyssnar jag på den så mycket att jag tröttnar på den :P
Jag insåg inte detta själv utan det var min kompis i 9an som konstaterade det.
Då hade jag nämligen In My Heart som favoritlåt. Och jag lyssnade på den om och om igen. :)
Men den var ju så bra.
Så gör jag med alla låtar men efter en månad sådär så har jag tröttnat på den och fastnar då för en ny som jag inte kan sluta lyssna på.
Det är få låtar som jag inte tröttnar på efter en månad :P
Dom som håller sig i upp mot ett halv år eller ett år är de låtar som ger bra minnen. Minnen som man vill komma ihåg.
Nu så har jag fått en ny favoritlåt och jag lyssnade på den nästan tio gånger på midsommar och nu efter så fortsätter jag med det.
Men nu har min mamma tröttnat på den. :P Så hon sa:
Lyssna inte på den så mycket, då förstör du ju den.
Sant! Jag borde lyssna på den lite mer sällan så kanske den håller i sig längre än en månad :P
Men d e svårt.
Aja, vi lyssnar på den en gång till idag och sen får jag inte lyssna på den igen förrän i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0