Så ska det INTE låta

Typ 99 kom en jättebra låt med någon tjej som alla mina kompisar alltid gick och sjöng på.
jag gillade också låten och sjöng självklart med ;)
Nu, 9 år senare, sjunger jag fortfarande på den och jag tänkte häromdagen hur coolt det var att jag faktiskt minns texten.

Efter alla dessa år menar jag.

Jag minns självklart inte vad varken låten eller artisten hette men jag tänkte att jag någon gång ska leta fram den om jag orkar. :P


Men nu för bara någon dag sedan när jag lyssnade på radio så kom självklart den låten.

Jag blev glad och tänkte på minnena från när jag och mina kompisar alltid brukade sjunga till den.

När första versen var slut och refrängen kom började jag sjunga med. För jag mindes ju texten.

Trodde jag....

Jag hade inte ett enda ord rätt :O Helt sjukt.....

Så jag hade visst inte så bra minne :/

Så nu är melodin det enda jag kan ;)

Jag kommer aldrig hitta den låten märker jag.... :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha...hur går melodin då?

2008-07-11 @ 15:21:38
URL: http://musicmakesme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0