McDonalds kommer inte finnas kvar ändå

Om jag ska vara ärlig så tror jag att McDonalds e på väg ner.
Dom kommer säkert försvinna.
Och d e inte så konstigt.
Priserna har stigit enormt + att det går för långsamt innan man får sin mat!

Jag och en kompis va där och åt innan vi skulle fika.
Vi tog varsin McFeast och båda skulle få vänta på sin hamburgare i tio minuter.
Vi valde båda att ta våran pommes frietes och dricka innan hamburgaren va klar.
Så gick vi och satte oss och åt. Pommes frietesen var kall! Superkall!
Och menyn var höjd i pris och kostade nu 60 kronor!!
Och sen blev inte hamburgarna färdiga heller!
Min kompis sa:
- Det skulle inte förvåna mig ifall drickorna saknar is eller något sånt.
Hahaha, nej eller hur?

Nej McDonalds är en besvikelse nuförtiden.
Ingenting e bra... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0