Galnaste veckan

Tillbaka från den galnaste veckan på hela året.
Fast den blev inte så galen som den brukar...
Fast ändå helt okej.
Tur med  vädret förutom blåsten som förstörde en hel del..
Men seglarjackan höll mig lite varm i alla fall.
Mycket dricka och bra sällskap. Och även en sväng på krogen där d va riktigt kul.
Och allt detta lyckades jag med utan leg! :P
Bra jobbat liksom...
Lite brist på snygga killar i år. men självklart fick jag sällskap av den kanske bästa killen trots allt. Och han fixar verkligen allting åt mig. Maten och allt. Bästa sällskapet när man äter.. :P
Ett år kvar men nästa år så e festen i min båt känner jag :)
Ses då, där champagnen flödar och musiken e högst, där e jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0