Vem gillar kundtjänst?
Vem gillar kundtjänst egentligen?
Jag ringer till mitt mobilabonnemangföretag för att fråga varför jag inte kan ta emot sms längre..
Självklart blir man tvungen att lyssna på en inspeladröst som pratar alldeles för långsamt och drar värsta långa listan på alternativ man kan göra.
Allt från:
"-Är du företagskund, tryck 0"
"-Har du frågor kring abonnemang och kontantkort, tryck 1."
När man väl har tryckt så kommer ytterligare tusen alternativ som man kan göra.
Efter fem minuters tryckande får jag meddelandet:
"-Det är många som ringer just nu, var god försök senare"
Och så blir jag bortkopplad....
Ja... Så nu betyder det att jag ska behöva trycka alla de knapparna igen :(
Jag ringer till mitt mobilabonnemangföretag för att fråga varför jag inte kan ta emot sms längre..
Självklart blir man tvungen att lyssna på en inspeladröst som pratar alldeles för långsamt och drar värsta långa listan på alternativ man kan göra.
Allt från:
"-Är du företagskund, tryck 0"
"-Har du frågor kring abonnemang och kontantkort, tryck 1."
När man väl har tryckt så kommer ytterligare tusen alternativ som man kan göra.
Efter fem minuters tryckande får jag meddelandet:
"-Det är många som ringer just nu, var god försök senare"
Och så blir jag bortkopplad....
Ja... Så nu betyder det att jag ska behöva trycka alla de knapparna igen :(
Kommentarer
Trackback