Nöjda kunder är väl det bästa?

Vi var ute och åt igår.
Det blev faktiskt grekiskt :) Vi hade bara ätit på den restaurangen en gång och då var vi väl lite besvikna men den har gott rykte så vi gick dit igen.

Jag tog ryggbiff och notan gick på 720 kronor och då var min biff helt seeeeeeeg :S
Om man får inte mat som man inte är nöjd med, t.ex för segt eller för bränt osv, ska man säga till då?
Och hur många gör det?
För jag kan vara ganska bekväm av mig och lite försiktig och bara låta det passera. Man vågar liksom inte säga till...
Men det borde man ju! För kunden ska väl alltid vara nöjd?

Kommentarer
Postat av: walla

Svar: glömde du den heligaste dagen av alla ;)) Ät en massa bullar idag istället. Du får det om du är riktigt snäll ;)



720 kr och då fick du en seg biff!! Illa!!!



2008-10-05 @ 15:19:56
URL: http://wallaz.blogg.se/
Postat av: Cookie - Alexandra, KAKHUSET

Ja det var den absolut! :)

När jag och Mattias är ute på restaurang så äter vi oftast inte om maten är dålig och vi säger nästan alltid till. Framförallt för att om den är dålig vet KOCKEN OCH SERVITÖREN OM DET. dom är inte dumma. Ser dom inte det är det bara resa sig upp och gå. Det senare har aldrig hänt men jag tror nog vi skulle göra det :)/ Cookie

2008-10-06 @ 12:48:46
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0